• NEW Dark Gaming Theme by Mishar DESIGN!
  • DARK FIRE!
  • Responsive - 5 color variations!
  • VERY SOON!
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C++ Socks Proxy (Socket Connect api hook)
#1
C++ Socks Proxy

cpp Dosyası

http://pastebin.com/raw/pFUrjfsg

header dosyası 

http://pastebin.com/raw/ZYsxwh9x


Proxy Bağlantısı Gerçekleştir.


Kod:
       ProxyInfo a;
    char* ip = "127.0.0.1";
    memset(&a,0,sizeof(a));
    memcpy(a.pxIP,ip,strlen(ip));
    a.pxPort = 1085;
    a.pxAuth = 1;
    char* id = "test";
    char* pass = "test";
    memcpy(a.pxUserName,id,strlen(id));
    memcpy(a.pxPassword,pass,strlen(pass));
    proxy->initialize(&a);
[Resim: zhavia-welcome-to-the-party-grungecake.gif]
#2
hmm ....... Aklımda Deli Sorular....
Kod:
"Controlling complexity is the essence of computer programming." - Brian Kernighan

#3
@SuperVisor

üstad merhaba;

Şu konuda biraz detay verebilirmisin nasıl kullanıcam.

Kodları Rad studio c++ dll projeye aktardım. Dll olarak derledim. Oyuna inject ederken Loader dan proxy bilgilerini dll e nasıl aktarıcam?

Kodlarda güncellenmesi gereken bir yer var mı?

Senin loader da var elimde aslında ama ondada proxy kısmı ayrı bir proje sanırım. sadece proxy.dll inject kodları yer alıyor loader projesinde.

Senin emülatör hala daha sorunsuz çalışıyor bu arada ama malum daha fazla client için proxy lazım oluyor Smile
#4
Proxy dll sinde iniden okutabilirsin, Loader da ini dosyasına yazdirirsin.
[Resim: zhavia-welcome-to-the-party-grungecake.gif]
#5
Kod:
//#define ImportHook
//#define STEAMBOOT


#ifdef STEAMBOOT
#define KO_SOCKETCONNECT 0x00B3D5F0
#else
#define KO_SOCKETCONNECT 0x00B395D0
#endif

peki bu kısımda veya başka bir yerde güncellenmesi gereken bir kısım varmı??
Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular
Yazar
  /  
Son Yorum
Yorumlar: 1
Okunma: 1,024
28-10-2017, Saat: 11:47
Son YorumElectra
Yorumlar: 0
Okunma: 585
09-05-2017, Saat: 14:07
Son YorumSuperVisor

Hızlı Menü:

Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi